kaWan...

Wednesday 6 April 2011

penAt.....

Assalamualaikum...
aku dh xtahan la...penat gila kalo tiap ari mcm ni...
ari rabu adalah ari yg sgt3 memenatkan....
nk tw npa?...mmg la,kelas start pgi smpai ptg..
tp ari laen xda la pack mcm ni..
ni schedule aku ntok ari rabu..:
     8.00-9.00   -->maths
     9.00-10.00 -->bi
     10-1.00  -->lab fizik

       REST..(1 jam ja tw x!!)

      2-4  -->pertanian
      4-5-->bio...-,-'

cdey x idop aku ntok ari rabu..huwwwaaAAaaa....
syes wei...kalo korang tgk keadaan kelas aku ntok sbjek las,a.k.a BIO..


                                     

ni gmbaran ntok row2 kt blakng...nk tgk row dpn plak???jom..!!


kelas aku ada 46 manusia...tp asl sbjek bio ja.,tinggal separuh je,,
yg lain LESAP!!....tp kn,yg masih btahan pn bkn la blajar ngt.haha..
ye la,try pkir,dh pkol 4,nk blajar bio apa nya..kepala otak dh beku kot tyme 2!!

aku ni kira slh sorng calon yg mampu bthn la,,wahaha,,xponteng kelas bio..ceewaahh..!!
tp btol la,,xpnah g aku ponteng kelas...hiihhi..haaaAA
nk tgk kn mcm na keadaan kelas aku td?..ni haaaAaa....
rmai2 bdk laki kelas aku,,tggal 3 org je td..ish3

tgk kwn2 aku..tido pn pegang pen,.caya laa...hehe
dsyt x?...nk tw x apa plak yg aku buat tyme bio?hehehe....
mula2 2 rjin la lg...wt mind map beb..!!..rjin x?....hua3
tp pas 15 min,,mata ak dh mula ngntok.....

so ak mula la kerja2 meng-candid pic org ni..hu3
pas2 dh xngntok..tp xfokus da pn kt lecturer ak 2...serius wei..jdual ntok ari rabu sgt2 meletihkan.....

xfhm ak,npa la lecturer ni kalot sgt nk mngajar cpt,,pntang ada masa free,,sure ada ja nk mencelah,.haih
pa guna km belajar kalo xley fhm pn bnda 2..btol x?
xyah r nk semangat sgt,..bkn msok otak pn blajr hard2 ni...
erm....aku nk wt luahan perasaan kt fb pn taley...
lecturer aku ada fb wei....wahahaha,,BAHAYA 2....
kang xpasal diorang boikot xmo mngajar lngsong...hik3

ok la...yg 2 sja pada ari ini....jumpa lagi....
sila dtg lg yer...hihihi..
bye2...tatatititutu..~~



















3 comments:

  1. dn sy memang xlarat nk tido dlm kls,
    sbb tu sy balek tros *muka suci, hehe

    ReplyDelete
  2. setuju meema....XD
    Diba....Mane blog psl i???

    ReplyDelete
  3. wah2..meema..ayt xley blah....dh 2,baek meema balek je tyme wmwo...wahaha..

    chee yien:..u nk title ape ntok entry psal u?haha

    ReplyDelete