kaWan...

Sunday 12 June 2011

saya mahu berubah!!

hobi di waktu lapang adalah berjalan2 di blog org lain..
tdi,time bez pnya ronda2..
jumpa blog ni


yup!!
aku mengaku seorang islam..
aku tutup aurat..
aku pakai tudung..
tpi xsempurna...


memang la aku pakai tudung,,
tpi bila dh explore blog tdi...
byk lgi kekurangan aku ni

tp mybe sikit2 la aku akn wt perubahan,insyaallah
bkn ntok org lain
tp ntok diri sendiri..yakin boleh!!


RUSHDA ADIBA sekarang..
  • - gmbar2 kt fb dh diprivate..tgk la profile pic sy..hehe,xnk tayang muka
  • - sgt2 tidak gemarkn shawl or wat eva..ckp la aku ni kuno ke apa pn
  • - hnya mampu pakai tudung bawal 2 je..
  • - tp,.baju still dlm proses..saya mahu berubah,,('',)


RUSHDA ADIBA coming soon..insyaAllah
  • -nk berstokin..kaki kita pn aurat,btol x?
  • -xnk dh bju yg singkat2 ni..nk cri yg labuh sikit je
  • -tudung maintain je kot,xde la nk pkai tudung yg bidang besar,,huhu

wt msa ni,yg 2 je matlamat aku..
korang doa2 kn la aku ni xberangan di siang hari
aku serius ni..
byk lgi mission aku yg xtercapai
tp harap mission yg ni bole la aku fulfillkn
hehehehe..


dats all
tatatititutu..


p/s:  ''not everything that we faced can be changed..BUT  nothing can be changed until we faced it..'' = )









3 comments:

  1. nk brubah, xleh brubah drastik.. Alhamdulillah.. kalau ada niat untuk berubah . InsyaALLAH dipermudahkan sgalanya.. brubah slow2 ok.. :)

    ReplyDelete
  2. amin..mmg nk brubah la fikri..
    harap dipermudahkn jln

    ReplyDelete
  3. diba~ will pray for u, hurm sy un perlu berubah gak :(

    ReplyDelete