kaWan...

Wednesday 5 October 2011

perasan kott...

kadang-kadang kita mudah keliru..

keliru dgn keputusan sendiri,
keliru dengan keputusan hati,
keliru dgn pendapat sendiri..

memang nampak macam indah,
nampak bahagia,
nampak gembira..

tapi,
x semestinya mereka bahagia,.kita pun pasti bahagia..


mungkin orang lain sesuai begitu,.
tapi bukan aku..

kadang-kadang aku terfikir,.
perlukah??

tapi,.
rasanya belum sampai masanya..

betul,pengalaman merupakan guru yg paling bernilai..
mungkin cukup sekadar berkongsi pengalaman kawan-kawan sja..
('',)

x perlu untuk aku menjadi seperti mereka..
aku TETAP aku

ingin menjadi buah epal di atas pokok,
hanya yg layak shja mampu memetik,
bukan sembarangan yg mampu..
ni epal ketegaq..
hahaahaha

ok~
xmo melalut pnjang..
nnti tlebih jiwang plak...
daa~~

apakah motif ngn tajuk entry aku ni haa?
waahahahaha..
entry ini ditulis atas dasar perasan semata-mata..
tidak ada kena mengena dgn yg hidup..
dgn yg mati,lagi la xda kena mengena

No comments:

Post a Comment