kaWan...

Sunday 24 July 2011

bangang punya pizza,,




tadi kuar jalan2,
singgah la pizza hut,nk mkn spageti..nyum3!!!
tpi tetiba teringin nk mkn pizza..
so order la pizza yg pling termurah + terkecil di alam semesta..
then tnya la kakak pelayan 2..

"nk pizza yg pling kecil & murah ada x?"
"mcm dlm menu ni"
kt menu 2 ada tulis,
ada piza RM 5.** xigt la bpa ringgt tah
kakak 2 ckp ada,so kitaorang pn order la..

ok fine..
dh siap order..
sembng2 la dgn hati yg gembira..lalalala~
dlm 5 minit kemudiann....

BIL datang...
mak datok!!!!! total overal,campur ngn tax,RM 81.**
pizza tu harga RM 28.**
so mmg bertepatan la kn ngn title post aku kali ni..

....bangang punya pizza.......

mmg dari awal aku mkn,,smpai dh licin pinggan..
aku sumpah2 ja waitress tuh..
bangang la..
bkn nk ckp yg rm 5.** tu bkn harga asal pizza tu..haih~

xpasai ja tetiba makan dgn "mewahnya"...
pokai la mcm ni..
kalau mkn kfc pn xsmpai rm20  -,-'

kecik la sgt kan pizza kami ni..

cik mun mkn smbil membebel,"eish!!spageti kt aloq star sedap g..!

zue pn sama "a'ah mun,kt tempat aku lagi sedap" ('',)
aku punya spageti ni kn,,rsanya tuang satu botol minyak kot...errghh

hampeh kan?
moral of the stories..
len kali,nk p mkn pizza..
pastikan waitress yg sma bangsa melayan anda,

i mean,kalau melayu,.cri waiter/waitress melayu..sbb komunikasi lebih terancang
kalau berlainan bangsa..
maybe anda2 akan senasib dgn saya....
(aku tanya ada x piza RM 5 ++,,then dia confident je ckp ada..sekali mai bil.... -,-')
mcm nk ajk ja waitress 2 mkn sekali tdi,at least bole la kurangkn kos perbelanjaan..
hahahahahaha..



ok la kwn2....
dats all~
tatatititutu
=p

2 comments:

  1. Hahah! aku tengok saiz pizza tu pon cam tak logik ja rm 5. =P heheh. Dulu ada ar promosi murah camtu. skrg abeh da kott..

    ReplyDelete
  2. x qilah,,mmg la bila dh tgk pizza 2,ak pn tau harga dy bkn rm5...mslahnya waitress india 2...adoi la.......
    cakap xselupa bikin

    ReplyDelete