kaWan...

Monday 18 July 2011

-no title-

byk je bnda aku nk cerita..
tpi,asal mngadap lptop ja..
BLANK~~

ok,.
aku kepilkan beberapa pics..('',)
ntok tatapan korang yer..

..NATIONAL BAND COMPETITION 2011..

first of all,nk congrats kt smua adik2 SASBAND..
proud to be part of them

nk tahu knapa aku bangga jdi budak band?

cepat teka apa diorang buat..?

gambar diatas bkn gambaran ajaran black metal di malaysia,ok?
lam pic 2,diorang tgh baca Yasin..
amalan yg kmi lakukan beberapa jam sebelum performance..
xkisah la apa org nk ckp pn..
as SASBAND members,.
sebelum berjuang..ni la yg slalu dilakukan

band comp tahun ni wt kt bukit jalil,
aku g tgk..
kebanyakan band yg hebat2 xjoin,
so cm xmencabar sgt la..

tapi...
rombongan cik kiah dari kedah..
smpai 9 bjik bas!!OMG~
mmg konfirm2 esok budak2 ni xpi sekolah..-,-

saya berada dihujung sini..smpai ujung sana kot pnyokong!!

well..amazing la wei

xbyk dh nk ckp..kt bwah ni ada link video..
tpi quality xbez sgt..
tnggu nnti ada org upload video yg bez..aku post eh...
dats all...
bye~




p/s:another batch of SASBAND members..welcome to E.O.S,,(the beginning of an end)...




No comments:

Post a Comment