kaWan...

Tuesday 13 September 2011

bkn kita yg tentukan..



wahai kawan..
usah mendongak ke langit tinggi
memandang tinggi kehebatan diri,
mengagungkan kemampuan sendiri..

jangan pernah lupa siapa kita,
jangan pernah lupa dimana kita,
jangan pernah lupa kawan2 kita
DAN jangan pernah lupa DIRI kita.....


manusia mmg boleh berubah,
manusia mmg akn berubah,
manusia pasti berubah,.

tetapi berubahlah menjadi lebih berguna,
berubahlah menjadi lebih dewasa..

apa guna mendabik dada??

terpulang,..
sikit pun saya x peduli..
sememangnya telah pun saya ketahui..


jika anda hanya pentingkan pangkat,sanjungan,pujian..
mungkin ada berjaya..
tapi bagi org yg belum mengenali kamu,,.
tapi bkn dari saya..

bagi saya,.kamu itu plastik..
mungkin boleh digelar kenalan saya,.
tapi mustahil sebagai kawan saya..

jika ini yg kamu inginkan..
inginkan kehidupan baru yang selesa,mewah dan hebat..
teruskan...
semoga anda berjaya dalam dunia ciptaan anda

semua itu x menjamin apa2
paling penting,
usaha kita utk berjaya
~~~~~~~





~let go those who bring you down and surround yourself with those who bring out the best in you....


No comments:

Post a Comment