kaWan...

Monday 5 September 2011

malu

dqi kecik..smpai la dh besaq
xpnah skali pn aku wt air kopi...

reason?
--> sbb aku mmg xminum kopi
--> adik beradik aku pn mmg ditakdirkn xminum kopi
--> hanya ayah aku ja yg satu-satunya insan yg minum kopi lam umah ni

skali wei..
malu wei..
smalam,.tetiba ja stok teh abes kt umah ni haa..
tetamu yg mai 2 org tua..
xkn la aku nk p bncuh ayaq milo kn?
whaahaa

apa lagi..
aku mencuba bakat terpendam la..
try wt ayaq kopi yg hitam melegam nuh,
hik3

erm,masalah aku,.aku xtau kopi 2 rasa mcm na,,
mmg la org ckp pahit,tpi pahit teqa mna...-,-'

aku bantai ja la..
boh serbuk dy agak2 ja..
igtkn lebih kurang cm wt teh ja..

skli bila dh siap..
jeng..jeng..jeng
pahit gillaaaaaa!!!!

warghh..!!fail dh wt ayaq kopi
hampeh la..
wt malu ja,.
nseb bek aku xpi hidang g kt depa nuh,.
kalo x,pakat mnyemboq abeh la minum ayaq special aku 2..
haih~



moral of the story : lepas ni,aku btekad dh,.nk p cqi stok kopi yg 3 in 1 byk2...xpyh la nk susah2 bncuh snqi..whaha

No comments:

Post a Comment