kaWan...

Thursday 1 March 2012

main masak-masak

Assalamualaikum.

semester ni agakpenat sikit la..  *sebenarnya bukan sikit,tapi banyak
tapi best la jugak kan
sem ni blajaq masak-masak   *actually bukan blajar, tpi more to prepare the food
hahaha

semalam lab masak2 1st kitorang....
group aku dapat menu yg simple,....ngeh3
so,siap awal..
so,awal la aku p mengaco group lain...
hahaha...i like~

this week,kitorang prepare food from fruit & beverages
menu kumpulan aku "SHERBET TEMBIKAI"
apakah???
mula-mula aku cam risau la jgk...menatang apa la sherbet ni.....
nama glamer bukan men,ish!!

pastu bila dh start nk prepare bahan...baru la nmpk bayangan
ceh~~
ayaq tembikai ja pun...yg specialnya sebab campur putih telur
keh..keh..keh

sedap ooooooo
rugi sapa x minum semalam
tengok la ayaq tangan sapa...
pasni balik umah,boleh la ajaq abah minum ayaq sherbet tembikai
*padahal tu mmg resepi abah, cuma x tambah putih telur ja

tapi sherbet tembikai kena freeze dulu..baru lagi sedap
sesapa nk resepi..boleh la..
tunggu aku bukak lagi satu akaun..nk wt blog pasal masak2 diet..
hahahaha

best la kelas tu...
rasa mcm kt dapur je
macam-macam perangai nampak
adoi...
ada yg resepi manis sangat..
ada yg buat resepi apa ntah..keras sangat..mau patah gigi nk kunyah
huhuhu
tapi apakan daya...gambar x banyak la tangkap...
terlupa!
hahaha

ok la....
next week aku tangkap gambar banyak2
tunjuk kt stalker-stalker yer
tapi ada je stalker yg satu kelas ngn aku...ngeh2
nnti tlg upload gmbar yer..? >,<

itu je la nk cerita...
ok bye....
daaaaaa~

No comments:

Post a Comment