kaWan...

Friday 2 March 2012

STRESS

Assalamualaikum.


Apa yg membuatkan mpa semua stress?
-stress blajaq?
-stress exam?
-stress ngn koko?

of course la semua ni mendatangkan stress kan
tapi..itu stress yg wajib..kih3
maksud wajib tu..wajib bagi seorang student utk menghadapinya
stress itu meme ler...kan2?

tapi jika anda stress berpunca dari hal lain?
selalunya kita stress pun berpunca dari diri sendiri..btoi dak?
-ulang kaji last minit
-lab report baru terhegeh-hegeh nk siapkan malam b4 nk kena submit
-and banyak lagi..seperti yg aku selalu lakukan
ngeh..ngeh..ngeh

tapi x suka la bila diri kita di-stress oleh org lain
MELUAT tw x!!
if sesapa xpaham meluat tu apa..p la google,xpn p cari kamus kedah

ok la,sebagai contoh la kan....
anda ditempatkan dalam satu dewan kuliah yg besar...
semester ni kebetulan anda akan combine ngn course2 lain..
so kira ramai la...
then dalam kelas tu,ternampak la abang-abang ensem..kacak lagi bergaya
walaupun slide show terpampang luas kt depan mata anda...anda tetap menghalakan pandangan mata ke arah abang-abang yg anda katakan kacak lagi bergaya

bukan sehari dua anda meng-usha
ni memang pantang ada chance....
agak-agak la kan...abang-abang tu perasan x? apa yg depa rasa..
maybe bagi lelaki..suka la kot...
oh semmmmm...ada junior dok usha aku la..meme aku nanti-nantikan
keh..keh..keh
xtau la,tu cuma andaian aku ja
but kalau aku....
rasanya sedikit kurang selesa la kot,kan?
setiap kali masuk kelas...nampak mata yg berkeliaran
errgggghhhh!!!!
rasa nak baling botol ayaq ja!
hahaha
org lain mungkin suka n teruja..tapi bagi aku......
ehhhhhhhhhhrrggghhhhhhhhhh!!!!

better la jadi silent stalker macam korang semua ni kan?
x de la sesapa nak kena sumpah seranah dalam diam
silent stalker macam mpa semua ni kan..at least x mendatangkan stress bagi aku
hehehehehe
*suka x kena puji? >,<

hurm...ok la
nk stop sampai sini dulu
nk cerita lebih2...bahaya
hahahaha
ok then
bye~

abe doktor hok kacok... ^^

1 comment: