kaWan...

Friday 22 March 2013

Semangat Yang Hilang II

~Assalamualaikum~


Terima kasih kepada semua yang sudi singgah 
rupanya berinput juga blog bersawang ni.. ^^


Alhamdulillah, semalam selesai fasa kedua kesibukan
proposal dah dibentangkan, dan sangat berpuas hati dengan ketekunan ahli kumpulan
tahniah semua!!


walaupun Health Promotion dah melepasi fasa tersebut,
masih lagi mencari semangat untuk meneruskan hidup bersama proposal Biostatistics
sem depan ni aku ada FYP, kalau blup blup lagi aku xtau nak kata apa dah la
hidup ini dipenuhi dengan proposal, kertas kerja, dan stress




walaubagaimanapun, mama i cakap
jadikan stress tu sebagai satu cabaran
oh yeahhhh, memang sangat mencabar mental dan fizikal
sampaikan laptop pun kini mula stress dengan aku yang bangun tidur mencari beliau, nak tidur mencari beliau
nasib dalam tidur ja aku tak menggagau cari beliau


apa kes yang hang pi amek FYP tahun depan? 
bukan baru 3rd year ka next year?


iya, itu dinamakan stress berganda
sebabnya FYP 3rd year, 
4th year dah nak p praktikal



ok, blog dah update
jadi bolehlah aku meneruskan fasa seterusnya
pada sesiapa yang bertanyakan best tak kos ni?
aku jawab,


bapak giler best.. dalam mimpi pun boleh terbayang thesis yang baca kat library tadi.
dalam satu hari, anda mampu submit assignment, assignment, assignment, assignment
dan yang paling best, bayangan nak beli laptop paling ringan, portable, mula menjelma kerana 5 minit anda itu sangat bernilai.
sekian~



No comments:

Post a Comment