kaWan...

Monday 30 May 2011

haih,,pmpuan Ooo pmpuan

perempuan oh perempuan..

sgt2 tidak faham,.
kenapa perlu berubah menjadi someone else hah?
jadi diri sendiri sudah..
makin hari makin rimas dgn perangai kau 2

setahu aku,kau bkn mcm perempuan2 lain
xde r thegeh2 cm yg lain..
tp pelik r..asal ley brubah r?

bez sgt ke jdi tgedik2 ni..amek hang,,ayt aku ni xley blah
erm,dh dulu sekolah org baik2
xyah r skrg nk jadi pelik wei..



sila jadi diri anda yaa..
jgn la dpn kwn prempuan,
bole je kau normal
tp....

dpn lelaki....berubah 360 darjah!!
xyah nk 'melunak-lunakkan' suara sgt ah
kembang tekak aku ni haa..

lgi 1,meja & kerusi kt row dpn2 mmg dh penuh ke?
..OR..
mmg hobi pn nk duduk sekali ngn bdk2 lelaki?

saya bkn jelez
saya bkn dengki
tidak juga saya iri hati

tpi saya sgt simpati
anda datang bkn untuk berbakti
niat di hati sudah terpesong ke tepi

ingin rasanya saya sampaikan
kepada kamu,

"kawan,cukup2 la 2,jgn malukan kaum sendiri.."

ini hanya luahan dari makhluk yg bencikan kegedikan yg terlampau
peace no war~


p/s: renungkanlah,diharap anda bkn golongan yg saya maksudkan ini..^^










No comments:

Post a Comment