kaWan...

Monday 23 May 2011

Manusia..bermacam ragam~

sejak masuk UPM ni..baru la aku tau,,
dunia ini dipenuhi dgn manusia yg pelik-pelik
urm,xceli bkn la weird,,tp i mean kamu semua ini mempunyai seribu satu perangai..!

memandangkn dulu saya hanya dikelilingi dgn kwn2 perempuan..dlm bahasa lain,nk ckp aku ni dlu dri sekolah perempuan sja..di mana lelaki tidak wujud disitu=p
so,bila masok je UPM ni....MAK AAIIII.......

yg perempuan pn mcm2 perangai..!!
lgi2 la yg lelaki.....-,-'
tp bg kes di kalangan wanita ni,aku cm xkisah la sgt kn..
tp kes bdk2 lelaki ni sgt berat..

bkn la berat mna pn,,tp berat la jgk 2 kn bg aku,,wahaha
ok..meh aku nk cita..!!
jeng..jeng..jeng

KES PERTAMA:   hari tu,kelas aku ada amali pertanian kt Raub,Pahang..dlm perjalanan pulang..uncle driver bas 2 pasang la tv,bg kitorang tgk citer hantu

haha..tp kenapa perlu kaum2 adam sekalian menjadi sgt teruja..especially part heroin or actress berpakaian sedikit seksi 
bkn la seksi mna pn..standard la 2,pelakon indon pnya level..


kalau dlm bas 2 dipenuhi ngn kaum adam sja...xkisah la..nk terpekik terlolong ka...tp kn ada jgk prempuan..xrsa malu?..
xkn dpn girlfriend2 sja nk tnjuk macho..baik la knon..
come on la..
xsuka la tgk org mcm ni..
bg pndngan aku la kn..erm,,mcm..

'korang ni xley diharap & amat menakutkan..'

apa kata tgk je citer 2 diam2..kalo ye pn suka,,bisik2 ngn kwn sbelah sudah..xpyh la smpai terkejut skli uncle driver 2...haisyyy...
kn nmpk gentleman n matured sekiranya kaum2 adam ni low profile...cool je..pendiam..hahahahah...i like~
wahaha


BE YOURSELF,ONLY THEN PEOPLE WILL LOOK AT YOU..
dats all only for this time...BUT,aku ada lgi smbungan cerita muda mudi zmn skrng ni..tp next time la yaa...nk g stadi pulak ni..to all readers,entry ni bkn bermaksud ingin mengkritik sesiapa..sekadar pandangan dan pendapat..datts all..PEACE NO WAR,,hee~ok..bye2!!



p/s:..sambungan kes ke-2 di entry akn dtg..kli ni lgi bez!haha..see you soon!!
tatatititutu~~


3 comments:

  1. pasni entry pasal aku lagi ka,.kih3

    ReplyDelete
  2. yah..entrt psai ank lg?...mkin kurang la follower aku,pakat laqi abeh,,hihi

    ReplyDelete
  3. hahaha..hena aku noh,.ce try bwat dulu,.komfem meletop

    ReplyDelete