kaWan...

Thursday 3 November 2011

Cik fida saja tag,.nk swoh aku update blog la tu..~~




fine..walaupun aku matured,
tapi nk jaga hati roomate tersayang punya pasal..

aku layan je la game xmatured ni ha..
hhihihihi

HERE WE START..

First are the Rules.

1. You must post these rules.
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post. And create eleven new questions for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER.
6. No tag back!
7. No stuff in the tagging section about 'YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS' YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST, WILL ALL HONESTLY) have tagged 11 people.



ok done..1st rule is done..
then,bout myself -,-'

~nama diberi Rushda Adiba Ismail
~masih single
~masih gadis belasan tahun lagi
~asal Kedah,tinggal kt Kedah,tidur pun kt Kedah je.. ('',)
~pemilik blog ini   *of course la kan..
~ok,detail yang ke-7..blup3..haha
~detail yg ke 8 dan seterusnya pun..blup3...hihihihihihi


done..next?jawab soalan dari cik fida pulakk..

1.Fida comel ke tak?hahahahah~
  -->comell...

2.Kita ade kenangan terindah tak?klau ade ape?..
  -->kenangan terindah kita bakal tercipta..('',)

3.Crush awak nama ape yer?hihihi..
-->nama 'b'..hahahaha

4.Suke ciri2 lelaki yg bagaimana sbgai future husband?
--> bakal suami saya mesti rajin,matang,banyak cakap,xhensem pun xpa,lagi bagus..haha


5.Bercadang utk berkahwin umur?
--> dalam lingkungan 26 or 27 tahun,insyaAllah

6.Orang yg paling disayangi selain family..
-->sesiapa yang sudi menyayangi saya..hehe

7.Paling suke pakaian jenama ape?
-->tom's girl

8.Nama kereta idaman?
--> nk viva ja..

9.Menarik,pelik,or misteri..pilih salah 1 ciri yg ada pada anda.. 
-->pelik kot..*sebab yg lagi 2 pilihan tu xda kena mngena lngsung..haha

10.Ape perbezaan antara jiwang dan romatik?atau sama je pada pndangan anda?
-->jiwang xsemestinya romantik,tapi kalo romantik,sure jiwang..hihi


11.Darah anda jenis?
-->jenis B la cik fida syg,tu pasal la perangai kita lebih kurang je..



NEXT RULE.


question from me..hehe
  1. penat x nk setelkan game ni?
  2. agak-agak soalan aku ni senang x nk jawab?haha
  3. korang tgh wt apa tu?
  4. sehari on9 berapa jam?
  5. kalau laptop korang hilang,apa jadi kt korang?
  6. phone ngn laptop,mana lgi penting?
  7. bayangkan korang dh kahwin,.suami ngn laptop,mana lagi penting?
  8. bayangkan korang dh ada anak,.anak ngn laptop,mana lagi penting?
  9. agak-agak,umur berapa erk korang nk retired jadi blogger ni?
  10. x penat ka jawab soalan aku ni?
  11. soalan last aku..lepas main game ni,agak2 lepas bpa jam pulak r korang baru nk shut down laptop tu?




im done..lets go & sleep now..


saya tag to ayuyuu,meema,qilah and to all blog walkers..



No comments:

Post a Comment