kaWan...

Wednesday 30 November 2011

misteri tol terpencil

Assalamualaikum dan selamat datang ke blog aku ini..



Ok,.
Kali ni aku nk share satu KISAH BENAR yang aku sendiri lalui...

Kisahnya bermula..

Suatu malam,ketika aku menunggu bas di tol Pendang
 (satu daerah terpencil yang terletak di Kedah)
Disebabkan pak cik bas penyegan nk amek passenger kat stesen bas..
So,terpaksa la aku menunggu kt tol..
*hampeh kan?
(penyegan = pemalas)

Ku sangka panas sampai ke malam..
Rupanya hujan renyai-renyai di tengah pagi,.
Ku bajet ramai yang menunggu kat tol itu..,
Rupa-rupanya aku sorang saja yang tercangak kat situ...
-,-‘


makan gaji buta la penjaga tol tempat ni kan?..

kereta sebijik pun xdak..ulu sangat ni



Dek kerana tahap kebosanan yang terlampau..
Aku mula la gatai kaki nak explore kawasan tol tu..
Sekeliling kawasan tu ada sawah padi..
*so sweetttt...

Dan..

pemilik kereta tidak diketahui
sangat misteri

terdapat sebuah kereta yang tidak bertuan..
tapi bukan misteri ini yang aku ingin kongsikan..
tapi,...
ini..


Lorong laluan motosikal yang misteri..
ini yang aku ingin ceritakan...
Telinga aku menangkap bunyi aneh..
Dari mana datangnya bunyi itu????

Ku mencari..
Lalu aku menberanikan diri untuk melihat sendiri..
Ku yakin,bunyi itu datang dari sebalik laluan motosikal itu..

laluan misteri...


HAH!!!!!!!
APAKAH ITU???????

makhluk apakah ini?

yang pasti handset canggih aku masih mampu merakamkan objek tersebut walaupun terdapat sedikit kekaburan di situ....
binatang apakah yang tinggal di kawasan ini?
berdiameter sangat panjang...
dan berlari sangat pantas

aku kaget...
aku berlari meninggalkan kawasan itu..
dan...

bas pun datang...fuh!LEGA...
tunggu apa lagi..aku cabut ah..!!


* plot cerita ini hanya mampu dikarang setakat ini sahaja memandangkan penulis tidak mampu meneruskan penceritaan beliau..sekian~









comel kan kucing ni bila dia duduk diam2 cam ni?

bagi readers yang masih blur..
sila bandingkan gambar terakhir ini dengan yang second last punyer gambar..

thats all~
thank you..
misteri x?
muahahahahaha
misteri x misteri sangat la...


jangan marah yaa...

4 comments: