kaWan...

Thursday 10 November 2011

kais pagi,makan pagi..

ingatkan zaman dulu-dulu ja orang guna pepatah ni..
"kais pagi,makan pagi..kais petang,makan petang"

nampaknya,aku kini menghadapi situasi seperti yang dimaksudkan dengan pepatah Melayu ni..
tapi,maybe lagi SADIS kot..
pepatah yg sesuai untuk aku:

"kais pagi,..makan untuk pagi + petang + malam"
-,-'


apa punya kolej..
orang lain cuti raya haji kejap ja pun..
depa ni cuti,,mak aii...lama gila!!!
kalo ya pun excited nk raya..
ingat-ingat la kt student ni sama..

kalau bagi pinjam dapoq,xpa la jugak..KEDEKUT!!
mau mati kebuluran aku kt cni..
x makan nasi seharian..MANA LEY TAHAN..grrrr!!
haih~

cobaannnn..
nasib la 'berjiran' dengan Hospital Serdang..hehehe
dh jadi customer tetap dh aku ni
sejak cuti raya g,dk p makan kt situ..

sob3..
sesapa yg rasa turut bersimpati ngn nasib malang aku ni,
dan nk hulurkan bantuan..
amatlah dialu-alukan
huhu..

xkisahlah nk hulurkan bantuan mcm mna pn,
nk belanja McD delivery ka..
nk bgi pinjam moto ka,,.
kalau yg nk pinjamkan kereta,lagi BAGOS!!
hehehe


ok la,
saja nk wt luahan perasaan
saja nk gegeh sebentar..
*anyone yg xfaham what is the 'gegeh',.sila rujuk pada rakyat Kedah
huhu
ok..tatatititutu




~ASSALAMUALAIKUM~


2 comments:

  1. aku igt nk p lahh jenguk kwn aku yg lapaq tuhh..sbaq2 dlu pon aku besa lgu tu...huhuhu.skrng bela bdn berbulan2...ngehngehngeh

    ReplyDelete