kaWan...

Friday 30 December 2011

FINALE

Assalamualaikum semua...

erm,xda apa pn nk update kali ni..
tapi byk benda nk kongsi but kena tunggu after my final exam ok?

saya,.RUSHDA ADIBA ISMAIL..
the owner of this blog 
ingin memohon seribu keampunan jika ada kekhilafan yg tidak sengajakan
mahupun yg disengajakan..=p

untuk pengetahuan anda..
pada tanggal 3/1/2011 - 8/1/2011 ini,.
saya bakal bertarung nyawa dan berjuang bermati-matian..
demi final exam bagi semester 1 ini...



setiap kali anda men-stalk blog saya ini,
jgn pula lupa titipkan doa & restu untuk saya
sememangnya saya berusaha untuk berjaya,.
namun harap doa anda mengiringi perjuangan saya ini..
hehehehehe....
*style x bahasa bm aku?well,.anak cikgu bm la katakan..huhu

setakat itu saja ingin saya katakan..
semoga anda sentiasa menyokong saya walau dimana jua anda berada..
kenang daku dalam doa mu..
-,-'


ok dah..nk mula merapu la tu,.
ok bye..
tunggu aku cuti sem..hari2 aku update blog narh?
hehehe..
tatatititutu..

::   ::   ::   ::   ::   ::   ::   ::   ::





1 comment: