kaWan...

Wednesday 14 December 2011

perempuan kaki joli

assalamualaikum and hello everyone...!!




ok fine!!
memang la jelas terbukti perempuan lebih banyak 'menggunakan'  wang berbanding lelaki
atau..
istilah yg lebih kasar..
perempuan lagi suka berjoli kalau nk dibandingkan dengan lelaki..

but..
salah kah????

haih..
x faham jugak kekadang..
sebagai perempuan..
aku rasa,aku beli barang keperluan and something yang betul-betul perlu je pung..

sebagai contoh,
korang rasa,salahkah kalau setahun sekali nk beli baju yang baru?
tak pun..
dalam 1 semester,.baru keluar g jalan-jalan dalam  2 kali..
is it wrong???


dunia lelaki dan perempuan xsama oke?
jadi..
wahai anda kalian
jgn sesekali pernah membandingkan cara lelaki dan perempuan berbelanja..

suka la sangat kalau aku sememeh mcm ni??

lelaki memang r senang..nk shopping pun,
pikir baju,.seluar,.kasut..

kalau perempuan??
cuba bayang..
tudung..
baju....(ada cabang lagi,.blouse-tshirt-baju kurung )
kasut..
seluar
beg
pastu x campur yg lain-lain lagi..
hah??..xke banyak???

rasa-rasa semua ni penting ke x?
ni kira membazir ke?
bukan every week pun tukar..
nk beli pn,.dlm setahun sekali je..

tapi..
barang-barang pempuan ni memang la mahal wei..
xyah ckp pn xpa..
semua org tw...
hurm


dh la..xlarat membebel
thats all~
daa~

sesapa rasa prihatin & simpati..nk hulurkan sumbangan pun bley gk..
birthday aku nanti,korang bagi la adiah baju ke,.tudung ke,.kain ke...
baru la aku xpayah nk berjoli dh..hua3

oke bye!!!!
-,-'

No comments:

Post a Comment