kaWan...

Friday 16 December 2011

i luv you!!

Assalamualaikum semua..!!


YES!!!
hari ni..
saya dan roomate saya..
berjaya menjayakan misi kami yg tertunda sejak beberapa minggu kebelakangan ini..
hik hik hik..
misi apa yer?

well..
sejak masuk alam degree yg penuh pancaroba ni..
nk bangun tidoq lewat pn susah tau dak!!
-,-'

well..hari ni kitorang bangun pukul 10..
muahaha
xda la lewat sangat kan?
standard time la tu..

aku jamin.,mpa yg dk stalk blog aku ni lagi la teqok
HAH!!!
mengaku cepat..!!korang bangun pukul berapa hari ni??
mesti lepas asar kan?wahahaha


haih..
*mood sedih
lagi sebulan aku nk final exam
memang i luv you,dear exam.....

serius xbersedia lagi..sob3
xpuas g bergumbira semester ni..
tgk2,.dh nk abes..

mungkin hari ni last day aku bangun tidoq lewat..*err..ayat ni xsure la,.xpasti sangat..hik3
InsyaAllah...
pasni nk start study..
rasanya housemate aku yg lain dh khatam semua subjek ..
tapi
aku bukak buku pn blom g...
hurm..

diorang semua budak matrik..
rajin-rajin kalo korang nk tw..
xde masa la nk fb2..nk blog2 mcm aku ni...
+ +
~


xpa..xpa..
still sempat g kan aku nk kampoi semua dari awai sem smpai sekarang
wahahahaaha
gila...xtidoq la mcm ni

dh la..
jgn dk layan kisah sadis aku ni
p la blogwalking kt blog  yg lebih berinformasi dan berilmiah...

aku nk try falling in love ngn physiology,nutrition, and paling penting..biochemistry..
huhu

ok..
dats all~
daa~
wish me luck~




No comments:

Post a Comment