kaWan...

Wednesday 27 June 2012

keburukan Twitter

Assalamualaikum.

ok, based on tajuk post ni pun mesti la mpa semua dah arif bahawa aku nak membentangkan mengenai keburukan twitter
baiklah anda semua..xmau cerita panjang,
meh nak tolong list apakah keburukan twitter
  1. Facebook gerenti terabai
  2. Blog mesti x ter-update
  3. Asyik menyendiri bersama Twitter anda
  4. Status Facebook memang x update dh la jawabnya
  5. Paling kerap pun, anda hanya mampu tekan LIKE di Facebook
  6. Di blog pula, anda hanya mampu membaca entry orang lain
  7. Nak start entry baru pun, rasa kekok je tangan tu
  8. Twitter, dunia yg penuh dgn kesepian
  9. Lama-lama, pasword Facebook pun boleh terlupa
  10. Kemudian, pasword blog pulak ter-lupa
  11. Akhirnya, tinggallah anda di dunia Twitter
  12. Dan itulah yg anda impikan selama ini
  13. Dunia bersama Twitter yang penuh dengan kesepian itu

hahahahahahaha...
YA!!!
memang aku tak puas hati dengan Twitter!!
ada apa-apa masalah ka?

sebab aku pernah buat experiment dengan ber-Twitter
dan ternyata, experiment aku ni berhasil

The more you tweet, the higher probability for you to left your Facebook account and Blog


bagi anda yg gemar ber-Twitter, 4 daripada 13 keburukan yg aku senaraikan mesti ada dekat korang kan?
ngeh..ngeh..ngeh
ok..itu saja mau dikongsi
semoga burung Twitter ni tak marah aku lerrrr
tatatititututututututututuutu!!!!


No comments:

Post a Comment