kaWan...

Friday 8 June 2012

Salasilah Keluarga

Assalamualaikum..

Sebelum laptop bakal ditinggalkan bersama pengganas-pengganas di rumah..
eloklah rasanya jika aku nk update entry terakhir sebelum berpisah ngn laptop
huuuuuuuuu...

waktu study week ni, orang lain sibuk study..aku sibuk jugak..
sibuk dgn sepupu sepapat kt rumah,ngeh..ngeh..ngeh
ada kenduri bapa saudara yg last of the last..
so, semua pakat balik la berkumpul
tu yg syok sangat nk balik rumah tu.hehehe




Alhamdulillah, selesai sudah kenduri..
penat jugak jadi ketua bahagian bunga telur, gula-gula ni..
bayangkan,..nk bagi arahan kt budak2..phewwww~
mmg mencabar la,. org suruh boh gula-gula dlm paper beg
yg depa ni..satu masuk paper beg, satu masok mulut sendiri...  -,-''

memang penat cakap ngn depa ni,. tapi syok!!!!
hahaha..
geram...geram..
x campur ngn time depa nk berperang hang-aku lagi
hah!! yg tu lagi drastik
yg mna rasa besaq sikit..kena pegang sorang satu budak2 ni
masing-masing nk bergusti... o.0
sabaq je la ngn depa ni.. skali ngn kakak-kakak depa pn kadang2 'terjoin'
sebab geram sgt..kehkehkeh



yg dlm gambaq ni sebahagian ja..depa ni yg photogenic..
ada lagi yg xdan nk snap gmbaq depa..
pemalu masing-masing..hahaha
family sebelah mak aku mmg ramai adik beradik pn..
kalau nk kira cucu pun,rsanya susah kot..sebab rmai sgt

salasilah yg kurang tepat. main agak2 ja ni


only a part of us.. 

ada mak cik tanya aku masa kenduri.,
yg kahwin ni..panggil apa? pak su la kan? dia anak tok yg no 4 kan?
aku jawab....
eh, dak.. panggey pak chaq..btoi la tu anak tok no 4.tapi dh abeh semua gelaran dh,tu panggey pak chaq

adik kezen aku lagi la tragis cerita dia..
dia sekolah kt sbp sains pokok sena
sekarang dia form 2..
masa form 1, dia selalu gaduh ngn sorang budak laki ni...
depa ni satu kelas la..
al-kisah....masa nk kena sign buku rekod..
dia pelik..awat la ayah dia dk sembang ramah sgt ngn pak tam (pak sedara)
sejak bila anak pak tam sekolah sama ngn dia,,,dia xpernah tw pn
tengok-tengok..... budak laki yg dia dk gaduh tu la kezen dia sendiri....
adoi la....mmg malu xdak dh la...

mmg lawak sgt la aku dgq...mau gelak guling-guling
sebab aku sendiri pn xkenai semua kezen-kezen
risau jugak,takut jadi mcm tu
keluaq jln2 p KL, kalau x kenai adik beradik sndqi.. ter-gaduh ka, ter-marah ka,
xka naya....

hehehe
ok la...
entry kali ni pnjg sikit la..
nnti 2 minggu xpegang laptop
itu je la nk share
doakan final exam saya yer
ok...
tatatititutu




No comments:

Post a Comment