kaWan...

Saturday 22 September 2012

UNDI ANDA RAHSIA..

Assalamualaikum...


Pada jam 7.00 petang bertarikh 22 September 2012 aku mencoret..
bukan kerana aku suka mencoret pada ketika senja begini..
tapi dek kerana tiada air untuk mandi
lalu aku pun mengisi ruang waktu yang sunyi ini
walaupun tiada siapa pun yang peduli


sibuk di muka buku
UNDILAH SAYA... MANIFESTO ITU..MANIFESTO INI
sibuklah kalian..asal jangan nk menyibuk dekat aku sudah la
jika sebelum ini, kenal tapi x pernah pun add di muka buku
tapi semakin hampirnya pilihan-beraya, rajin pula nak add friend ye?
^.^


itulah manusia
ada kepentingan, baru sibuk berkawan
berkawan pun atas dasar mengundi tu jerr?
maaf ler, memang awal2 lagi aku x approve

siapa cakap pilihanraya ni teruk?
siapa bilang mpp gila glamer...
siapa kata undi itu x ada kebaikan

cuma siapa cakap aku nak mengundi
dan siapa pula yang bilang aku suka undi-mengundi ni
tiada siapa kata aku suka berpolitik

hahaha..apa la punya ayat..
pening~pening~pening
apapun.. duniaku bukan dunia politik
i dont hate it but i just dont like to talk about it


thats all~
sayonara~

p/s: saya akan mengundi anda sekiranya anda mencalonkan saya menjadi ketua mpp...wahahaha
erghhhh....plis la..



No comments:

Post a Comment