kaWan...

Friday 9 November 2012

Living a Hectic Life

Assalamualaikum.

Selesai sudah 2 subjek untuk Test 2 ni...
dan bermulalah mid-sem break yang dinanti-nanti
tapi penantian semester ini agak berbeda dengan sebelumnya..
apakah perbedaan itu?


  1. Selalunya ku pulang berbekalkan laptop dan beg pakaian semata, namun kali ini kepulangan ku disertakan dengan assignment, lab report, case study, kerja-kerja amal jariah yg harus aku laksanakan
  2. Sejak Asasi, belum pernah haku mengangkut buku utk ditelaah di rumah, tetapi telah tiba masanya untuk  aku membawa pulang salinan buku Metabolism yg baru dicetak rompak sebentar tadi (photostat la bahasa mudahnya..hahaa)
  3. Kebiasaannya, satu malam sebelum aku bertolak pulang, marathon movie sering ke udara mengisi masa-masa senggang yang gilang gemilang. Tapi kini hanya tinggal kenangan.. sob..sob..sob




itulah kehidupan baru aku sekarang, yang harus ditempuhi dengan sabarnya
Namun syukur, kudratku masih mampu mengharungi ranjau dan liku dalam kehidupan
(ayat novel best-seller ni mak jemah oiiii!!) 
hahaha..

apapun, esok bakal berangkat pulang.. dan aku terfikir,
Mungkin masa terluang dalam bas selama 5-6 jam esok mampu aku isi dengan menyiapkan salah satu kerjaku?  (believe it or not, sampai tara tu la...)

hahaha.. apapun,selamat cuti sekolah..selamat deepavali, selamat menyambut awal Muharam
and last but not least,. selamat tinggal..huhuhu
yeye...esok balik..qindu kat budak-budak kecik kt Kedah nuh... <3
BYE BYE!!!
Pulun mentelaah sampai 2 pagi, x gempak mana pun jawab tadi hah...


The moment you feel like giving up, remember all the reasons you held on for so long.  :)

No comments:

Post a Comment