kaWan...

Sunday 4 November 2012

Saya Peniaga Junior

Assalamualaikum.

Walaupun dah berlalu, tapi x salah kan nk update pun..kan?
blog saya, suka hati saya la nak update cerita kurun ke berapa pun
huhu...gurau jewwww...
-,-'''

disebabkan stress search ntok assignment Epidemiologi sebentar tadi,
ditambah dengan lecture notes yang masih belum habis ditelaah untuk test
jadi dengan slamber-nya saya mengambil kesempatan ini utk berceloteh ka sini
eh,suka hati saya la, blog saya kan...

xda apa pun aku nk update,.
tajuk entry kali ni dh menceritakan segala..
so,sekarang,biarlah gambar pula menjelaskan pula











Summary of this picture:
- Aku dan roomate sibuk menyiapkan ala-ala poster utk jualan sampai 2-3 pagi
-last2 hujan,.terbang habeh manila card,.pasrah dan menyerah ja la
- Pada hari kejadian, kami menjual nuget dan goreng2 yang sewaktu dgnnya, rojak, kek,mufin


Itu sahaja...
tq..
hahaha...



2 comments: