kaWan...

Saturday 15 December 2012

Saya tak kisah..

Saya x kisah kalau kelas siap extra-extra lagi waktu hujung minggu
Asalkan otak mampu men-digest sehingga paham bebeno

Walaupun result test saya x cemerlang pun saya tak peduli
sampai nak nanges-nanges penuh kekecewaan
asalkan lulus dan x kena repeat paper

Tak kisah la kalau kena kritik pasal attitude or apapun
saya x kisah, sebab memang kami realize tentang hal tersebut

Saya x kisah kalau hari-hari ward round pun
hari-hari ter-tengok nurse-nurse yang berlagak nak mati tu
sebab saya tahu depa ni berlagak hebat semata

Tak kisahla kalau ada orang kisah ke tak pasal saya
sebab ini blog saya
hahahaa


Memang apa yang aku belajar bukan untuk exam semata-mata
so, memang x terbit lah air mata kalau result cencorot pun
selagi aku faham, understand, understood as dietitan-to-be in the future (hahaha..ayat..hancusss)
im satisfied...

ada kelas hujung minggu pun, still nak pergi dgn penuh keikhlasan
sebab mereka suba membantu..bukan menyusahkan


itulah sebabnya saya tak kisah
tak kisah kalau dlm 1 minggu, hadirnya presentation,case presentation, lab report, OSCE serentak
tipu kalau cakap tak penat, tak letih, x rindukan hujung minggu yang mendamaikan
tipu kalau cakap x kisah kalau dalam satu semester, hanya mampu keluar bersuka-suki hanya sekali
tipu kalau cakap aku xp pernah merungut kerana inilah yang sedang aku lakukan di sini..hahaha

tapi
tak kisah la
as long as MINAT
: )





No comments:

Post a Comment