kaWan...

Friday 17 May 2013

Perlukan rehat

Assalamualaikum semua



Apa khabar semua?
sihat kah?
harapnya semua sihat dan gembira selalu


harapnya aku juga sihat dan gembira selalu
banyak nak dicerita
tapi tak terluah
banyak nak dikongsi
tapi tak beerti


andai kata aku ada peluang dan ruang
bukan wang yang aku inginkan
cukuplah sekadar masa untuk berehat sejenak
tak mengapa walaupun bukan untuk 1 hari
tapi cukuplah jika hanya setengah hari




nasib kita serupa planner..
kau perlukan ruang untuk aku boleh menambah lagi reminder kerja-kerja ku
dan aku pula
perlukan ruang untuk diri sendiri


susah untuk dicerita
tapi ini kenyataan
exhausted




bukan bermaksud ingin mengalah
cuma perlukan ruang untuk mengumpul kekuatan semula
jika mereka menangis, agar kemudiannya lebih kuat untuk berjuang
aku pula perlukan ruang menulis untuk aku meluah rasa



No comments:

Post a Comment