kaWan...

Wednesday 18 January 2012

maaSyukk!!..

Assalamualaikum semua and hello my dears stalkersss!!!hehehe


pepagi ni,tangan gatal plak nk update blog
*padahal sumpah xda benda nk cerita pun
maybe sebab blog berwajah baru kot, so chewi sikit nk update blog..
hihhihihihi 



haaaa,meh la aku story pasal biasiswa aku nk?
of course la aku bukan org pertama yg dapat,tapi of course jugak aku bukan yg terakhir
hehee

jangan menyumpah or mengutuk saya yer?
entry ini hanya sbgai tontonan umum,.
xyah ringan mulut sangat untuk melabelkan aku pulun
ahahahahaa


laman sesawang berduit~


btw,di sinilah lubuk emas aku dan juga anda-anda yg dpt JPA scolarship.ye dak?
jumlah biasiswa yg dapat of course la berbeza,ikut course masing-masing
bagi yg blajaq pandai-pandai,JPA bagi la duit lebih ckit,.
kalau aku ni,JPA bagi ngam-ngam je la...
-,-'




dh la yuran UPM mahal..RM 2 000 ++ tau tak?
tolak yuran,tolak duit nk photostat lecture notes yg btimbun tu...
agk2 tinggal bpe je erk ntok aku berjoli?
ehehehe..

masihkah ada harapan untuk aku mendapatkan Samsung Galaxy SII?
haih~
aku pun xpasti
WAIT & SEE je la eh..?

yg tu je kot nk share..
aku nk p jalankan kerjaya aku ni
as a BIBIK in da house~
ahaha

daa~
tatatititutu

::   ::   :::   ::   ::   ::   ::   ::   ::   ::   ::

No comments:

Post a Comment