kaWan...

Wednesday 11 January 2012

monolog

bila saya teringat akan kamu..
itu beerti kamu pun selalu mengingati saya


sepanjang perkenalan kita ini
kamu meninggalkan banyak kenangan-kenangan manis
hingga kini,kemanisan itu masih saya rasai


walau kini kita membawa haluan masing-masing
kamu semua masih tetap di hati


dalam proses untuk sampai ke destinasi masing-masing,
makin ramai kamu yang baru aku kenal
tapi takkan sesekali aku melupakan kamu semua


memang kamu yang baru aku kenali tidak sama dengan kamu yang telah lama bersama denganku
tapi aku percaya,setiap pertemuan ada hikmahnya
hikmahnya yang mungkin dapat  memanfaatkan kita


aku berdoa  agar kamu semua berada di landasan yang benar
semoga perkenalan kita selama ini memberi seribu erti kepada kamu
apa pun,saya doakan kamu semua berjaya
dan semoga perkenalan kita ini berkekalan selama-lamanya
AMIN~ 


















No comments:

Post a Comment