kaWan...

Monday 14 January 2013

Actually bukan atas pagar


.: Assalamualaikum :.

ATAS PAGAR = Tidak menyebelahi mana-mana pihak

Makanya di sini, ingin aku huraikan apa yang ingin aku huraikan sejak dari tadi lagi. Fuhh ayat.. paria habeh!!
Seperti yang kita sedia maklum, Himpunan Kebangkitan Rakyat #112 baru melabuhkan tirai. Ya.. aku take note pasal isu politik yang sedang bergolak hebat di Malaysia.

Aku tahu ada segala himpunan, pertikaian, ketidakpuasan hati, drama nak jatuh menjatuhkan kerajaan dan pembangkang. I KNOW!!
Ada sesapa nak tau pasai  Himpunan Kebangkitan Rakyat #112? NAH, BACA NI KALAU RAJIN

Dan bila kita rajin dok godek-godek Facebook, usha dalam diam kt Twitter, stalk belog orang..
nak tau kerajaan cakap apa, bukak TV3, baca Berita Harian.. apa susah?
nak tengok pembangkang kata apa pulak, carilah Harakah
haruslah banyak input-input pasai politik ni masuk pala otak ni jugak
xdak la istilah x amek tau masalah negara.... lepas tangan la... benci meluat sunggoh la bila dengaq politik ni
xdak la sampai macam tu sekali.... aku warganegara Malaysia, anda bagaimana?

Cumanya, aku lagi prefer menjadi pemerhati, pendengar kot daripada menajadi pengulas, peserta aktiviti-aktiviti sebegini.
Sebab aku sibuk melayan korea mahupun kpop? Oh, tidak la sampai begitu sekali sekali..jauh panggang dari arang
Ataupun aku ni golongan neutral? Eh... x jugak rasanya

Kesimpulannya, aku bukan berada di atas pagar okeee... aku di atas awan, melihat semuanya yang berlaku dari jauh.. ceewwaaahhh!!!! ahahaha....
okbye
huh~
seronok pulak tangan aku ni nak menuleh hari ni.. banyak entry ter-update.hahaha -,-''






No comments:

Post a Comment