kaWan...

Friday 18 January 2013

Alarm clock

Assalamualaikum~

Seminggu ni, set alarm clock 6.15 pagi
tapi ANEH
tak pernah mendengarnya
dalam pukul 6.25 pagi, mama mai kejut
ANEH
lewatnya kejut subuh......


kajian diteruskan dari hari ke hari
ANEH
memang setiap hari aku ter-miss dengaq alarm phone
ANEH
sebab aku bukan tidoq lambat pun, standard pukul 11.30 malam

dan... harinya telah tiba
pagi tadi terjaga dari lena
dengan rakusnya aku mencapai phone,
ku lihat jam sudah menunjukkan pukul 6.00 pagi
terfikir sejenak, azan dah ka r? tapi awat senyap sunyi ja
ANEH

jadinya ku berguling-gulingan dulu
hampir 15 minit la jugak... baru kedengaran azan!
6.15 baru azan?? ohhh...sama waktu dengan alarm aku berbunyik!
patot la....

masih x adapt sepenuhnya dengan perubahan latitude altitude.ahahaa
hang di Kedah diba wei!!!
kalau kt UPM pun azan subuh nak dekat pukul 6 pagi, apa lagi di Kedah
haih la

yeahh.. kajian aku success
hahahahahaha
sedih kan?
so slowww untuk menyedarinya..... 



No comments:

Post a Comment