kaWan...

Sunday 13 January 2013

Azam cuti semester

Assalamualaikum..
yeayyyyy!!! cuti semester datang lagi!!!
sapa x suka...kan??kan??kan????

jadinya..masa study week hari tu, dok berangan la menikmati keseronokan cuti semester yang akan tiba ni
membayangkan hidup tanpa bayangan Clinical..tanpa belenggu masalah esainmen yang x sudah-sudah


bukan main lagi aku dok syok sendiri
nak tengok korea la, nak baca novel la,nak buat itu la,nak buat ini la
bhahahahaha..
hampeh..


setiap kali cuti, azam aku itu tinggal bayangan semata
korea ke mana, novel x tau lempaq mana..
memang ini yang sering terjadi, sejak zaman sekolah menengah lagi
apa boleh buat

kalau cuti sat-sat tu syok la nak balik rumah
tapi kalau lelama, dah mula rasa kebuhsanan itu
padahai baru 3 hari balik...kehkehkeh


dan untuk mengelakkan kebuhsanan yang melampau
haruslah aku main gameeee
itu ja yang rasanya aku boleh go on
nak tengok mr. korea rasa macam dah x lalu

dan yang pastinya, dah 3 hari balik ni
jadual hidup aku nampaknya kelam kabut la cikit
mandinya bila, makannya pulak bila-bila...
huhuhu
nak kena tune balik ni, rasa macam unorganize teruk ni

jadinya untuk meng-organize balik
langkah pertama hari ni --> mandi
langkah seterusnya--> bibik terhormat
hahaha...
harapkan ada bibik lepasan SPM ja, tapi x habeh-habeh dengan Family Outing, Running Man
tunggu la muak nanti, nak bukak laptop pun dah x daya

ok bye.

Mandi jom~~~




No comments:

Post a Comment