kaWan...

Tuesday 22 January 2013

Seram

Assalamualaikum..


Naik bulu roma aku ni bila seram...
seram apa?

|
|
|
|
|
v

hang x rasa seram ka bila hang update status, tup tup ada orang pun turut sama meng-update sesuatu yang sewaktu dengannya...


haaaa... seram dak????
terasa gelenya di situ
jelas dan nyata pulak tu


dan..dan..dan
kalau hang la yang makan cili terasa pedasnya tu, mesti terasa seram dengan aku pulak kan?
hakhakhak
cepat ja entry bab SERAM ni muncul
engkau pun sama menyeramkan ja diba oiiii


hahahaha...
tipu la kalau aku katakan, login ja Fb, Twitter,..terus update status masing-masing,kan?
langkah pertama selalunya, ---> scroll down sedaya mampu untuk melihat post-post terdahulu
btoi dak????


toksah dok geleng pala sangat la
aku kenai sangat mpa semua ni
satu spesies dengan aku ja..kihkihkih


jom kita tengok flow SERAM:

Mr. X update something di FACEBOOK   -------> Mr. Y tweet something tu kat TWITTER pulak  ------------> Mr. Z yg sememangnya mutual friend dengan depa dua kt Facebook, dan follow depa ni kt Twitter post entry baru di BLOG


nicee........
entry tercipta pasai dah tak tahan dok senyum sorang-sorang
jadinya, untuk melengkapkan kitaran SERAM ini, makanya tercipta la entry ini
SEKIAN~

No comments:

Post a Comment